14.02.2010

66. Niech żyje Nik_Rębacz!



Wielkie dzięki Nik_Rębacz!

3 komentarze:

  1. Nic nie widzę...
    To znaczy widać cienką biała ramkę zamykająca część niedookreślonej żółtości tła strony.

    I nijak nie chce być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłem. Nie wiem czemu wklejony link pozostawał martwy, co zobaczyłem dopiero po zmianie kompa, bo w domu wszystko wyświetlało mi się normalnie.
    Teraz powinno być dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nie było widać, a przecież przeglądarka pamięta... Pomagało dopiero - jak to często bywa - skopiowanie adresu obrazka i otwarcie go. Być może to wina hostingu, którego użyłem (zapodaj.net - do tej pory niezawodny), bo na innym blogu (kpampk.blog.pl), gdzie używałem tego serwisu, też przestało wyświetlać i musiałem poprzesyłać ilustracje gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń