22.04.2010

81. Nagroda im. Żuławskiego

Całe moje kombinowanie o szansach "Wrońca" na "Żuławskiego" zdało się psu na budę, bo "Wroniec" nominacji nie dostał. Uprzedzał zresztą o tym na drugoobiegowym forum Malakh, sam więc jestem sobie winien, że uległem "gorączce Dukaja" wietrząc jego obecności i wieszcząc ją zawsze i wszędzie.


Na liście nominowanych znaleźli się za to:
1. Guzek Maciej - Trzeci Świat
2. Orbitowski Łukasz - Święty Wrocław
3. Kańtoch Anna - Przedksiężycowi, t.1
4. Grzędowicz Jarosław - Pan Lodowego Ogrodu, t. 3
5. Brzezińska Anna - Letni deszcz. Sztylet
6. Protasiuk Michał - Struktura
Zakładam, że Nagrody nie dostanie Grzędowicz. Obstawiałbym zwycięstwo Guzka, ale tak naprawdę wszystkie znane mi pozycje (powieści Protasiuka jeszcze nie czytałem) wydają mi się mocne - co cieszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz